Bizim de 4-5 kere sizinti seklinde kanadi ve dontor bir pedi doldurcak sekilde kanamadigi sürece sorun yok demisti tabi güvenemeyip internetten de cok arastirdik gayet normalmis cok sık olurmus bu hatta. 24 günlüğüz hala göbek deliginde ufacik da olsa kurumus kan görüyorum🙄😄