Eylulllllll ananasss yeni doğduğunda yavruma evolvia nutriplus başlamıştık çok iyi kilo aldırıyor , tok tutuyor . Maalesef pahalı da
Tugce88me ananasss sma önermişler anneler ama sma daha çok kusturur tüm mamaları kullandım ikizlerime anne sütüne en yakın hipp organik combiotic 1 tavsiye ederim size zaten doktorlar da genelde hipp öneriyor
ananasss Pirayeada GSevilay65 Eylulllllll TheBaby Meltemm3 Biraz araştırdım hipp combiotic almaya karar verdik deneyeceğiz bakalım
Pirayeada Sma önermişler ama benim bebeğim hep küstü onda yine bebekten bebeğe fark vardır küçük kutu alıp deneyin deneye deneye ogreceneceksiniz hangi mama iyi geliyor o da olmasa bebelqc gold deneyin kaç mama attjm ben