Kızlar kızım (22 aylık) 1 haftadır her sabah 4 bucuk civarı bazen gece 3 gibi 39 derece ateş ile kalkıyor sürekli acildeyiz burun akıntısı öksürük ve vücutta kızarıklık mevcut isilik gibi bir türlü geçmiyor ateşi daha hafifledi sadece calpol ile hallediyorum ama ne zaman geçecek aferin kulanıyorum öksürük şurubu kullanıyoruz bir de