Pirayeada iyi de size doktorunuz fazla derdi o zaman zaten. Hem kemikleri sertleşmez gelişmez bebeğinizin. Oturup hareket edecek o daha ileride bunlar sorun olur. Bana özellikle doktorumuz sakın aksatma dedi. Sağlık ocağında bingildak kontrolü yapıyorlar. Yapmazlarsa böle söyleyin isterseniz kapanmaya başlayıp baslamadığını söylerler. Normal değilse doktora danışarak vitaminin miktarını azaltıp arttırırsınız