Edizin_Annesi Aysktr emzirirken bence tansiyonumuz da düşüyor Çünkü bebek istet istemez tüketiyor bizi yani tansiyon düşüklüğü de mide bulantısı baş dönmesi yapıyor bence arada başım bile dönüyor cok sık emdiyse