Kızlar oğluma tadın yapıyorum da muz elma armut patates kayısı şeftali hiçbirinde bi sıkıntı yaşamadık pütürlü vermeye çalışıyorum veya lifli elimden geldiğince maşallah iştahlı da yiyor. Avokado tattırayım dedim eşim almış ana biri az yumuşak gibiydi sadece ezince pütürlü kaldı verdim öksürdü istemedi tatsız diye herhalde içine azıcık muz koyunca hepsini yedi ama. Bu avokadoyu yarına kadar nasıl olgunlaştırırım azıcık sert olunca pütürleri çok oldu bu sefer sanırım midesi bulandı zeytinyağıyla streçledim dolapta şimdi dışarı mı koysam acaba yarın yemezse yine çok azıcık muzla karıştırıp mı veriyim? Hep tek tat verdim şimdiye kadar aslında tek tek tatları alması lazım biliyorum yoksa vaz mı geçeyim avokadodan?