alptoyyy kazanclarini söylüyorlar ki genceler de onlara benzesin özendirme çabasından lar .. bunların bir çoğu çocuklukta tecavüzeugradiklari için kendilerini bu duruma düşünüyorlar mis tecavüzcülerin bir çoğu da çocuklukta yaşadıkları travmaları yaşadıkları için yasatiyorlarmis ..Bu pislikler için araştırma yapılmış çıkan sonuçta bu.. Bu gidişe bir son verilmeli artık caydiricilik şart .. bizler evlatlarımızı daha bilinçli dikkatli yetiştiriyoruz ama bu zamanda tecavüze uğrayan çocuklar 30lu yaşlarına geldiklerinde bizim cocuarimizin çocuklarına pislik yaparlar mı diye düşünüyorum artık psikolojim bozuldu ilerleyen yıllarda daha da yaygınlaşır normallesir diye düşünmekten hayattan nefret eder oldum