İlk doğumun sezeryan oldu. Şimdi 36 haftalık oldu bebeğim dün geceden beri belim de bir ağrı var, kuyruk sokumum özellikle ağrıyor şimdi biraz uzandım bebek hareket ettikçe belimdeki ağrı daha da artıyor. Bide yine haraket ettikçe sağ kasığım ağrıyor sankı bebek oradaymış