Oğlum 18 aylık olucak 10 gün sonra emekliyor siraliyir kendi başına adım da atıyor düşüyor yada kendi ustumuze atıyor korkuyor gibi bugün fiziğe goturduk doktor yürüttü sol bacağını açık atıyor dedi yani yan atıyor ortepediye yönlendirdi bilgisi olan var mı lütfen 😑😑