Idilg Kizlar merhaba bebeğim 2 aylik her defasında cok agliyor cok tok değil ac da değil yıkarken dikkat ediyorum tek yıkanıyor babasıyla yikiyoruz dogdugunda kuvezde kaldı acaba orda korkutmuş olabilirler mi
nazlimom_ Idilg bizimde ağlıordu ayaklarına su döküyorum küvetine su doldurup koyuyoruz oynayarak yıkıyoruz en son başına dökerken ağlıor azcık çıkınca da emziriyorum
aylinbb benim bebeğim de ne yaparsam yapsın ağladı 5. ayın ortalarına kadar. sevibaby nin galiba hem file hem oturak olan bir filesini almıştım 5. ayın ortalarında oturttum oynamaya başladı ayaklarıyla şimdi de çıkarınca ağlıyor :)