Zeynoalperen Kizlar bebegim 2bucuk aylık nette taze üzüm gaz yapar die ama herkesten duyuyorum süt yaparmis yiyomusunuz siz ?
Mavilim55 Zeynoalperen ben yedim çok gazlı değil oğlum ama yıne de gaz yapan bir şey yersem sürekli ıkınıp duruyor üzüm yapmadı ama ben ne yersem yiyeyim süt yapmıyor
S_seylek60 Zeynoalperen valla ne yersem yiyeyim gazli bir bebek.Süt yapsin diye yediklerimizin hepsi ayni zamanda gaz da yapiyor. Tek suyla da durulmuyor. Ye gitsin denersin hem
Mavilim55 Aselinannisi yiyorum ama süt yaptığını bilmiyodum yiyorum ama 60 70 ml üstüne ne yersem yiyeyim çıkmadı