Deletedmom006 Oglum sariligi gecsin diye mama takviyesi veriyorum. 10 gunluk ama suan 37 haftaya yeni girdik. Bu sefer de mememi artik istemiyor. Cok ugrasiyorum. Bircokpost actim hatta. Bu sistem en azindan memede kaldiriyor bebegi. Zaten mememde adam akilli sut de yok😭delircem herkesin her dedigini yaptim. Yok yok yok. Herkesin var nasil giptayla bakiyirum😪evladim cok mu nasipsiz 🤕😢
Alpgdd Eczaneden bunları alarak kendiniz yapabilirsiniz. 5 numara gri veya 6 numara açık yeşil uçlu nazogastrik beslenme kateteri (sondası) Flaster Kateteri temizlemek için 20 veya 50 cc iğnesiz enjektör (şırınga). Emzirmekten vazgeçmeyin. Sütünüz vardır ama kolostrom olduğu için sağma ile gelmeyebilir. Biberon yerine şırınga ya da kaşıkla besleyin eds yapana kadar
Deletedmom006 Alpgdd halim kalmiyor ki😓saatlerce memeyi tutturmayla ugrasiyorum. Sonrada bir saat emmesini bekliyorum😭sonra tekrar kisir dongu. 3-4 gundur toplasan 5 saat uyumadim😰🤕
Alpgdd Deletedmom006 ben de ilk günler öyleydim. Düzeliyor merak etmeyin. Mamayı da bıraktım sadece emziriyorum şimdi.
Deletedmom006 Alpgdd valla birakirmi bilmiyom ki. Cin gibi bu minik bebeler. Nasil da biliyor rahat nerden geliyor😫
Alpgdd Deletedmom006 bırakır. Ben avent kullanıyordum yavaş akıyor. 2 aylık oldu. Yanına uzandığım an yan dönüp emme pozisyonu alıyor.
Snmdmrn Bende aynı durumu yaşadım 20 gün emmedi memede kıyameti koparıyordu çnkü sütüm çok azdı saatlerce ağlardım beni niye istemiyor diye biterdim artık onu memede tutacam diye ama sabırlı ol geçecek 3 aylık şuan memeyi bırakmak istemiyo damla damla gelen sütümde fazlalştı çok yorgunsun biliyorum ama sütünü sürekli sağmaya çalış sen sağdıkça fazlalaşacak sürekli de dene ama 10 dk falan dene onuda kendinide çok bitirme 20 günlüktü birden tuttu benimkide snra sütn yine çok olmuyor ama artacak o emdimçe merak etme
Deletedmom006 Arvenceren var kuzum var. Sagsam da damla damla. Bebis emmezse cogalmiyor. Netcem bilmiyom
Arvenceren Deletedmom006 lactamil alsan kullandn mi bilmiyorum bnm süttüm onu içnce çoğaldı sagdgmda damla damla geliyodu sütle karştrıp günde 3 bardak içtm bi sagdm 80ml doldu biberon
Deletedmom006 Arvenceren iki gundur basladim. Nasil iciyorsun gunde kac defa. Kutuda cok az var ya😑hemen bitcek gibi geldi. Ben mi yanlis yapiyorum dedim
Arvenceren Deletedmom006 3 kaşık sütle yapiyorum günde 3 kez yapıyorum evet az var kutuda bittikçe alıyorum
Cutebaby Deletedmom006 geldi denedim yarı yokken yap çok aç olunca almıyor şimdilik yarım biberon yarım eds devam edıyoruz sagıyorum sütü hala yarı yarıya bı kısmı biberondan bi kısmı memeden inşallah böylelikle bırakırız memene bantla iyice çıkmasın