Mina-Umay bir yakınımdan tavsiye aldım. Yarım gün göndermiş ilk 2-3 hafta ama yanında kendisi de gitmiş. Kendisi ilerde oturmuş çay vs içmiş kızı oynamış arkadaş edinmiş. 3 hafta sonra alışınca tüm gün göndermişler ve yanında kimse gitmemiş kendi gülerek biniyormuş servise ,ısrarla gitmek istiyormuş hatta. Bir gün bir yere gidecekleri için göndermemişler ağlamış durmuş. Bahsettiğim bebek 3-3,5 yaşındaymış o zamanlar 🙃