Epifenomen-gkc BallyavruMM ay bizim burda bir kasap var semtimiz de gayet elit ve yüksek kesimli bir semt, kasap da çok elit ve güzel adı EL-ET elit gibi aklıma o geldi direkt 😊
BallyavruMM Babybloom bence var 😧😧 soyismi killibacaksa olur mu ki misal 🤨🤨 killibacak kasap sjsjsjsjs😂😂😂 ayrıca forum içeriği felaket zengin buraya sormakta ordan aklıma geldi 🤪