Arkadaşlar kızım 11 aylık oldu yürüteç üç ay kullandık ama parmak uçlarında yürüyor bebeğim koltuklardan tutunurken duvardan tutunurken hep parmak uçlarında yürüyor yürüteci kaldırdım artık kullanmıyorum bu durum ne zaman geçer yanda bişey yapmam gerekir mi geçen bi komşum nörolojik bişeydir götür göster dedi bende yürütece bağladım durumu erken olduğunu düşündüm doktora göstermenin siz ne düşünüyorsunuz