Masall_moms01 Bu aşıyı vurdurduk bugün çok ağladı sesi kesildi artık acaba kaç gün hızursuz oluyo vurduran anneler bakabilirmi
kenankaan Masall_moms01 ben beraberinde rota aşısı da vurdurmuştum, huysuzluğu 3-4 günü buldu. Belki agrısı da olabilir, ağrı kesici verdiniz mi?
thecamellia Masall_moms01 en fazla 2 gün korkmayın ateşini kontrol edin sadece çok huzursuzlanırsa calpol verin
KEREM0000000 Bizde ilk gün huzursuzluk yapmadı ama sonrasında 2 gün akşamları çok ağları normalde kolik sancıları geçmişti
Htctrgyblg Masall_moms01 ben dun yaptirdim. Hemsire hanim eve gidince bir cay kasigi calpol ver dedi verdim. Cok sukur iyiyiz simdi
kenankaan Masall_moms01 birden fazla aşıyı olduğu iÇin calpol vermeyi öneriyorlar bu aşıdan sonra. Verseniz rahatlar cocuk. Agrısı çoktur
nazlimom_ Masall_moms01 eve gelince calpol verdim ben vucudu dinlenir rahatlar die gelince de uyudu ağrısı sızısı olmadi
Merve3333 Masall_moms01 Bende yarım saat önce aşı vurdurdum.Asi vurdurmaya gitmeden önce ağrı kesici vermiştim.Simdilik bir sıkıntı yok uyudu çok şükür
Dondurmalikahve Masall_moms01 Aşıdan önce ilaç verilmez aşının etkisi azaltır boşuna iğne olmuş gibi bişey olurdu zaten.
kenankaan Masall_moms01 inşallah. Bugün özellikle de gece ateş takibini iyi yapın, belli olmuyor aniden yükselebiliyor