Iyi gunler. Bebegim 2 aylik. Benim sütümü almiyor zaten kesildi ilk ay aptamil mama kullandik birazda anne sutu. 2. Ay sadece aptamil kullandik bugün asiya goturdum kilosunun az oldugunu soyledi mamayi degistirmemi istedi bebelaci onerdi aranizda kullanan varmi acaba