fatmakara Kızlar merhaba beşiği oğlum ilk doğduğunda almıştım ama sadece birkaç kez yattı. Şuan odasında uyuyor bu beşiği kullanmıyorum artık. Evde fazlalık olmasın diye satmaya karar verdim. İlgilenen olursa detaylı fotoğraflarını atabilirim.