Kizlaaarr bebeğim 6 aylık zaten emekliyor du ama şu ara söyle bir sıkıntımız var emeklerken ayağa kalkmaya oturmaya çalışıyor ve bir anda pat diye sirt üstü düşüyor ve başını vuruyor 😔 gerçekten ne yapacağımı şaştım başına gelen var mı nasıl önlemler aldiniz/almaliyim