Eli biraz şiş ve kırmızı ne yapmam lazım kapı açıktı balkondan girdi diyorum dolanıyordu ittirdim felan gitti sonra geri mi geldi ne oldu anlamadım sivrisinek de olabilir daha öncede ısırmıştı ve hafif şişmişti ne yapmalıyım acile mi gitmeliyim dün sağlık ocağında ki hemşiremizi aradım sordum evde alerji vs kremi varsa sür olmadı sağlık ocağına da getirebilirsin dedi