Kızlar merhaba. Biz tayinimiz dolayısıyla İstanbul’dan Van’a geldik. Hava değişiminden olacak ki şiddetli öksürüp kusuyor. Kusana kadar öksürüp sonra öksürmüyor. Doktorumuz gaviscon infakt verdi. Onu kullanıyoruz ama hala bir düzelme Yok. Başına böyle bi durum gelen var mı?