Kızlar oğlum 7 aylık bu zamana kadar sallanarak uyuyordu ama geceleri saat başı dk başı kalktığı için artık eğitimin şart olduğunu düşündüm ve başladık. Çok zorlanıyorum eğitim sürecinde ama pişpişleyerek uyumayı başardık. Sallayarak uyutmamak için kendimi zor tutuyorum. Geceleri döndüğü için sık sık uyanıyor sürekli acaba sallamaya devam etsem dönmeye çoktan alıştı ama döndükçe uyanıyor bunada alışınca uyanmaları azalır mı sallasammmı ki☹️☹️☹️