Esrrr Kızlar bebeğim günde iki defa kaka yapardı düzenli olarak son bi haftadır üç günde bir yapmaya başladı huzursuz değil ama neden böyle olmuş olabilir var mı bilen doktora götürmeli miyim
Mihrimahveannesi Esrrr normalmiş benim kızımda öyle günde 3 4 kez alırdım şimdi haftada bir yapıyor normal dedi doktorumuz 10 güne kadar yapmazsa götürün
SetenayCo Esrrr sevgili anne havalar ısındığı için vücudunun su ihtiyacı artmış olabilir. Eğer anne sütü alıyorsa daha sık emzirin. Bir de o büyüdükçe barsakları da büyüyüp genişliyor daha geç doluyor. Genel bir huzursuzluğu yoksa normaldir, endişelenmeyin ❤️