21 günlük bebeğim var nefes alırken burnu tıkalı gibi hırıltılı alıyor. Günde 1 kez serum fizyolojikle temizliyoruz. Küçük yeşil sümük çıkıyor burnundan ama hala hırıltılı nefes alıyor. Normal mi? Günde kaç kez temizleyebiliriz? Üşütmemiştir değil mi?