nazlimom_ 2 ay 10günlüğüz gündüz hiç dalmıyor kedi uykusu sizinde öylemi bide sıçrıyor kundak yapıorum ondanda bunalıyo bazen düzene girermi bu sıçramalar ne zaman geçti sizde? 🥹
Azraada58 nazlimom_ 3 aylıgız hala sıçramalar var ve mecburen yarım kundak yapıyorum öyle uyuyor öbür türlü imkansız
Madam nazlimom_ 6. Aya kadar geçmesi bekleniyor ama her zaman refleks olmayabilir nadiren nöbette olabiliyor dikkat edin
hemsire09 nazlimom_ 2. Aydan somra azalmaya başladı şu an 4 aylık uzun zamandır görmüyorum moro refleksini