Bence el alıştıkça daha lezzetli yapılıyor. Eşimin en sevdiği yemek patates yemeği ilk evlendiğim sene ya salçası fazla olurdu ya suyu fazla olurdu Allah affetsin çok kötü oluyodu😬 1.senenin sonunda çok lezzetli yapmaya başladım. Yemeklere, pilavlara mutlaka tavuk, et suyu koymaya çalışırım. Yemeğin suyunu çok değil biraz az koyarım ki duru olmasın katılaşırsa soğuk değil sıcak su koyarım kıvamına göre. Sarımsak, soğan mutlaka vardır (yakışan yemeklere)
Yaparken özenli olmalı ben hep dua ederim yemeği hazırlayınca🤭💜