Bebegmvebenn Kızlar bu ay korunmadık reglim 4-5 gün gecikti dün 2-3 damla kan geldi gün içiinde dedim tutmadı kesin regli olucam bu sabah bi baktım dün öğleden beri hiç kan yok. Normalde gecikme yaşamam. Test yaptım 2 gün önce negatif sizce hamilemiyim
Asel2 Bebegmvebenn yerleşme kanaması olabilir bana öyle olmuştu bi ufak kan gelmişti sonra bi daha görmemiştim