Deletedmom_32 benim oğlumun boynu öyleydi iki hafta önce. Gitgide daha da arttı hatta sudokrem,bepanten,tiocelin, hametan ,sarı kantaron ne sürdüysem kar etmedi. Artık çocuk da cok huzursuz olunca cildiyeye götürdüm. Hafif kortizonlu bir krem verdi sabah akşam çocuğu sadece suyla yıka boynunu iyice kuruşa bu kremden cok az sür dedi. Bir de pamuklu giydir dedi. 2 günde geçti. Bence doktora götür sen de… kremin adını verirdim ama kortizonlu bir krem şimdi doktora danışmadan kullanma sen ne olur ne olmaz. Ama ihmal etme cok kaşınıyor huzursuz ediyor bebegi