Bebeğim 5 aylık oldu emerken çok hızlı çekiyor güçlendi emmesi tabi göğüs uçlarım acımaya başladı hemde çok bu normal mi sizlerde de oldu mu bu aylarda .. dişleri cikkyor sanırım o yüzden damagi sertleşti ondan dolayı da acıtıyor emerken diye düşündüm ama bir sormak istedim hanimlar