HacerLiya Hollanda’da yok valla d vitamini kullanıyoruz sadece bebeğim 6 aylık oldu en son aşısını 4 aylıkken oldu geçen gün 6 aylık kontrolüne gittik 11 aylıkken diğer iğnesi dedi bende Türkiye’de böyle değil ama dedim buradaki sistem böyle dedi doktor