Bebiss12 ya şaka mısınız? Böyle post açanlar nispet yapıyor bence ya. Gerçekten bişi okumak için giriyorum böyle şeyler okuyorum yeter ya. Gidin google a sorun normal mi diye obez çıkar hala gelmiş normal mi diyo. Benim bebeğim 2 aylık 4800 bazı bebekler bu kiloda doğuyor sence kiloyu sen mi takmalısın ben mi?