dogukusss İsilik gibi görünüyor. Ilık bir su ile duş aldırın eğer geçerse isiliktir. Bizde de var. Terlediği an ya silivrğiz ya da yıkamak şart 🙏
dogukusss Karauzum_06 benim geçiyor çünkü çok ileri seviye değil birde boyın altı gibi bölgelerin iyileşmesi çok zormuş doktorumuz ya zeytinyağı ya da nemlendirici krem sür kesinlikle dedi
Karauzum_06 dogukusss doktora götürdüm çünkü vucudunun heryerinde vardı alerji yediklerine dikkat et dedi ilaç yazdı cok sagolun😍