Hafizebusra Merhaba? Elektrikli süt pompası arıyorum ama bazı modeller arasında kararsız kaldım. Philipsin çekim gücünün zamanda azaldığını söylediler. Araştıran var mı hangi marka kullandınız? Hangisini öneriyorsunuz?
merve171214 Hafizebusra Ben kiwi kullanıyorum çok memnunum sütüm onunla baya arttı bi ara çok azalmltı sütüm tekrar sağım yapmaya başladım eski haline döndü sayesinde 7 aydır kullanıyorum