Deniz0103 Deniz0103 bence kesmeye çalışın şekerleme maması bir süre sonra olur size ana öğün. Tecrübeyle sabit. Az az başlayıp sonra alıyo başını gidiyo. Sütünüz iyiymiş yazık bebeğe başka bişey vermeyin. Sizin gibi başladım ben mamayı bıraktırana kadar neler çektim, bir süre sonra emmemek için ağladı susturamadık, biberonu ağızına verince susuyordu. Bebeğinizin kilo alımı gayet iyi. Bebekler ilk doğdukların 300 gr kadar verirler bunu da hesaba katarsak bebeğiniz günlük 43 gr alıyor. Normalde 30 gr alıyorsa oh diyebilirsiniz. Çok şükür herşey güzelken bence mamayı yavaş yavaş bıraktırın.