Mavi1_ozdenir irva ben çok kafaya taktığım efam yaptıgım icin olabilir mi ya da yorgunluk uykusuzluk bunlar etkiler mi Sudan da tansiyonum 10/6 ama nabiz 85
irva Mavi1_ozdenir Tansiyonda normal aslında ama bazılarını bir tık da düşse etkiliyor.Çok yorulduysan ondan olabilir.Devam ederse ihmal etme acile görün.Çok geçmiş olsun.
Mavi1_ozdenir irva dün baya yorgun hissediyordum kendimi gece de uyumamıştım sabahta bebeğim erken kalktığı için erken uyanıyorum o yüzden olmuş olabilir belki bilmiyorum