Denizanasi92 SeverusSnape tamamdır bende kidzee diye bir yere mail attım 1.0 veya 1.5 önerdiler en iyisi 1.5 almak teşekkür ederim
Denizanasi92 Valeria tamamdır bende çok yüksek almycam 1.0 veya 1.5 alırım evimizde termostat yok sabitleyemiyorum