guzelgulsah Kuzucuğum 8ay 25 günlük ve doğduğundan beri sol gözünde sulanma, yasarma, ara ara kızarıklık şişlik oluyor. 3 farklı göz doktoruna götürdük göz pınarına masaj yapın diyorlar. Geçmezse 1 yasına kadar operasyonmus😔bu durumu yaşayan var mı acaba?
arinlisa guzelgulsah ben yasadim canim kizimin bir gozu surekli capaklaniyordu sari akinti geliyordu damla kullandim bos ise yaramamisti masaji tekrarlayarak yaptim ise yaradi gecti
Betulaziz23 guzelgulsah benim bebegimin de cok sulanıyor cok capak yapyor damla kullanıyorm ama gecmiyor 2 buck aylık daha banada göz yası tıkanıklığı olabilr 1 yasına kadar normal dediler inslalah gecer göz doktoruna götürmedm daha öz doktoruna götürücem bende
Herseyguzelolucak guzelgulsah Cok gecmis olsun oncelikle ilk kizimda yasdim 5 aya kadar benimde goturmedigim doktor kalamamisti en son tavsiye uzerine gittigim doktor sayesinda once Allh sonra doktor sayesindw gecmisti
Zeynur16 guzelgulsah valla canım benim kızımdada vardı bana bi göz kremi verdi bide göz şampuanı verdi geçti çok şükür yani sol gözündeydi onunda
arinlisa guzelgulsah tesekkur ederim umarim gecer sizde bebeginizin gozune cok bastirmadan goz pinarina parmak ucunuzla mesaj yapin benim bebegim uyurken yapiyordum yoksa izin vermiyordu gozune dokunmama
Akasyaa guzelgulsah Öncelikle geçmiş olsun. Yiğenimde de aynı sorunu yaşamıştık. 1 yaşına kadar ilacını kullandı masaj da yaptık ama bir fayda etmedi. 1 yaşında operasyon geçirdi. Şimdi çok sağlıklı🤗