momandad_16 antibiyotik vermismiydin eğer verdiysen ve ilk defa kullandıysan pişik yapar antibiyotik benim kızım 1 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirip kuvezde kalmıştı 1 hafta boyunca emzirme saatlerinde gidip geliyodum sürekli bi gün öğlen yine emzirmeye gittim bisey yoktu akşamüstü emzirmeye gittim tekrar altını bi açtım çocuğun poposu kıpkırmızı çişini yaptıkça ağlıyo ordan bi arkadaş bi krem vermişti hamazing diye onu yenidoğan hemşiresine sordum kullaniyimmi diye kullan kullan ben çocuklarımı o kremle büyüttüm pişik kremi o çok iyi gelir antibiyotik tedavisine başladık senin kıza o yüzden pişik olmuştur dedi kremi sürdüm akşam emzirmeye gittiğimde hiç bisey kalmamıştı o krem çok iyi geliyo haberin olsun ama eğer çok aşırı pişik olduysa domates gibi kızardıysa poposu ilk sürdüğünde baya bi yakıyo ağlıyo ben oğlumada kullanıyorum o kremi hala kızımada sürerim arada poposu kızarınca falan