momandad_16 oğlum 10 aylık neredeyse şu dönemde diş çıkarıyor 2 gündür sürekli göğsümü ısırıp duruyor emmek yerine dün öğlenden 1 den beri daha hiç emmedi emziremedim bi türlü ısırıp duruyor öyle ısırıyor ki artık kanadı göğüs ucum çok canım yanıyor canımın yanmasını da geçtim emmiyor ısırıp duruyor öğlen 1 den beri niç emmedi acaba dişten mi yapıyor yoksa emmeyi ki bırakıyor anlamadım sizce hangisi ne yapabilirim bu durumda aşırı üzülüyorum aç aç uyuyor diye
snil momandad_16 O aylarda emzirmeyi bıraksam mı diye düşünecek hale gelmiştim acıdan. Burdan okuduklarımla şöyle bir yol izledim işe yaradı. Kızım ısırdığında sert bir tonla ısırınca canım acıyor, süt içmek istiyorsan ısırmaman lazım derdim. (Küçük de olsa anlıyorlar bence) Yine ısırdığında sert bir tonla ısırınca canım çok acıdı o yüzden şu an emzirmeyi durdurmamız lazım diyim bıraktım. İki oldu 3 oldu derken ısırmayı bıraktı ki hiç ummazdım
Derya-Anne momandad_16 10 ay 8 günlük oğlum benimkide ısırıyo 5 tane dişimiz var çok can yakıyo her emzirmeyi korkarak başlatıyorum
EndlessLove_ momandad_16 bizde öyle dişten dolayı çok emmeden uyudu hatta 1 gün boyunca hiç emmedi ful ek gıdayla geçirdik. Isırırdı iltahap oldu hep çareyi şöyle buldum ben. Emzirirken dizimi başının arkasına koyuyorum. Ağzını da mememle dolduruyorum gitsin. Hem ağzı doluyken ısırınca uç kısmını ısırmamış oluyo acı olmuyor hmde arkada dizim olduğu için emerken ısırıp geri çekerek kendini memeyi asılmış olmuyor. Bu yöntemle ısırmalı bırakkı benimki
alyn bu konuda açılan kaçıncı post tek değilsiniz herkese öneriyorum benim oğlum küçükken yüzüne üflerdim hemen ısırmayı bırakırdı iki üç kere sahan tekrarlayıp bırakıyor zaten ,burdan da kaç kişiyse önerdim hepsinden işe yaradı deneyebilirsiniz .
alyn momandad_16 tam bu diş döneminden neredeysen bütün anneler yaşıyor büyüyünce de oyun oynamak için yapan bebekler var ama hemen bırakır eminim tecrübeyle sabittir 😊😊
momandad_16 snil deneyeceğim kızıyorum bende ama anlamıyor sesim yükseliyor bazen canımın acısına bağırıyorum korkuyor aılıyor ne yapacağımı bende şaşırdım
alyn momandad_16 olabilir tabiki 6 saatte bir calpol verin benim oğlum da diş döneminde çok ateşlenirdi
momandad_16 Ugggg Derya-Anne hem emse hem ısırsa ona da razıyım hiç emmiyor memeyi ağzına alır almaz ısırıyor emmiyor sizinkilerde öyle mi yapıyor
TugceRain Derya-Anne şuan aynı ben de öyleyim. 1 yaşına giricek 5 dişi var. Isırıp çekiyor mememin ucunu. Koltuk altıma kadar sızı hissediyorum. Her mememi vericeğim zaman korkarak veriyorum. Başta güzel emiyor. En son ağzından ısırarak çıkartıyor. Hayır diyince de gülüyor. Napıcam bilmiyorum ya.
momandad_16 Derya-Anne benimki hiç emmiyor dün öğlen 1 den beridir emmiyor açaba meme reddi mi yaşıyoruz
Derya-Anne momandad_16 olabilir canım diş çıkarma döneminde bebekler meme reddi yapabiliyolar ağrısı oluyo çünkü diş jeli sürüver damaklarına veya bi calpol falan ver annesi en azından ağrısını alır yeşil soğanda verebilirsin o da iyi geliyo evde olduğu zaman ben oğlumun eline veriyorum seviyo yeşil soğanı çiğnemeyi oynamayı