Hicc endise etmeyin, icincu ayina girecek onumuzdeki hafta bebegim, dogdugundan beri kusuyor.artik gozumde yas kalmadi uykularim zehir. Bogulacak diye basinda bekliyorum buncacik cocuga kac tane ilac basladik reflu dediler artik cigrindan cikmisti kusmalari ki hala oyle, size bunu yazarken uyurken fiskirtti agzindan.zamanla gecer diyolar o zaman ne zaman gelir bilmem ama eskisi kadar takmiyorum artik, kilo alimini kontrol altinda tutmaya calisiyorum elimden geldigince.kilo almazsa sikintiliymis veyaz az alirsa sanirim..bi bitseydi su gunler..