Merhabalar 🌸 kızım 21 aylık, 5 gün önce başlayan diş etlerinde kızarma ve şişme, ateş, huysuzluk, süüürekliiiii ağlama gibi şikayetlerimiz vardı ve doktorumuz uçuk virüsü kaptığını söyledi ve muayeneyle de teyit etti. Benim sorum şu bebeği bu aylarda herpes uçuk virüsü kapan var mı ve ne kadar sürede iyileşti, asıl sorum iyileşme süresi ☹️ Ağzının içi acıdığı için hiç birşey yemiyo uyumuyo sürekli ağlıyo artık geçmek üzere midir yoksa böyle devam mı edecek🥺🥺