Selin648 geçmiş olsun, doktorun göz muayenesi yapmasinda fayda var en azindan bir sorun var mı yada dikkat etmen gereken birşey öğrenmiş olursunuz içiniz rahat eder. Bebekle girdiğin ortam da önemli işte. Maalesef herkes aynı özeni dikkati göstermiyor çocuklara karşı, sen sakınırsın evini çocuğuna göre duzenlersin vs ama gittiğin yerde biri olmadık bir yere birşey koyar,saniyelik bir olay işte insan nasıl olduğunu bile anlamiyor.