Hanımlar merhaba 2hafta olacak bebeğim akşam 6dan gece 1e kadar hiç uyumadı diğer günler uyuyordu 3saat arayla kendiliğinden uyanıyordu ama ara ara bu şekilde yapıyor bazen gece 12den sabah 6ya kadar ayakta gazı yok emiyor süt var sağıyorum ki net göreyim diye herşey normal ama bu uykusuzluğun nedenini bilemiyorum lütfen yardım edin sağlık ocağı normal diyor sürekli tecrübelerinize ihtiyacım var delirmek üzereyim;(