Kızlar ilk üç ay anne sütü sonra sütüm azaldı mama da kullanıyoruz.bestlak kullanıyorum ve bitti işe yaradı diyemem malesef.kullanipta sütü az olup cogalttgni düşündüğünüz çay,damla var mı öneriniz nedir.cogaltmasa da şuan ki sutumu koruyalım.lutfen tecrübe eden anneler🙏🙏yemektir,su falan fayda etmiyor.