Kızm 4 ay 5 günlük arkadaşlar normalde gün aşırı yapar hergün kakayapanbş bebek değil ama 7 gün oldu artık hala yapmadı her yolu demedim oğlumun bebekliğide hep fitillerle geçti kızımdada aynı şeymi olucak 😒yarında yapmazsa sağlık ocağına gideceğim fitil yazıyorlarmış zaten ama oğlanda aynıdı sadece anne sütü almasına rağmen nasıl o bağırsak çalışmıyor anlamıyorum 🥺 çok canım sıkılıyor ya oğlumdan çok çektim kabızlık konusunda şimdi yine mi başa dönüyoruz 😭 sizde durumlar nedir kaç günde bir kala yapıyor bebekleriniz..