arelinannesi1234 15 aylık oğlum var , 8 aylıkken ikinci ogluma hamile olduğumu öğrendim. 2 aydan az kaldi dogumuma ikinci sezaryen kesisi ayni yerden mi oluyor acaba yaşayan varsa yazabilirmi
susunbebekuyuyo arelinannesi1234 2.de daha çabuk toparlandım hatta hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah 🤲🏻
arelinannesi1234 Ates_mami ilkine nazaran ne kadar surede toparlandiniz mesela benim ilki iyiydi 2 3 gunde toparlandim tabi ağrısı geçmedi ama zor da degildi
Ates_mami arelinannesi1234 ilki bumuymus doğum diyecek kadar kolaydı. Hastanede bile ağrı kesici istemedim çünkü ağrım yoktu. Millet ne abartıyor birşey yok bunda diyordum. Yani çok çok kolaydı. 3 yıl sonra 2.yi yaptım. Hastanede ağrı kesicilerle ağrım geçti. Evde de birkaç gün ağrı kesici içtim. İlkine göre bir tık daha ağrılıydi ama şiddetli regl sancısı ağrı kesici içince geçiyor gibi. Öyle tarif edeyim. Ama 3. Aman Allahım. Al canımı dediğin anlar oldu. 2. İle arası çok yakın. 12 ay. 3 aylıkken oğlum hamile kalmışım. Yaşadığım ağrıyı tarif bile edemem. Bunun da sebebi tabi ilk önce yakın olması. Daha dikişler iyileşmeden tekrar doğum. Üstelik 3. Öyle bir agriydi ki ilk gün kaldırıp yürütürler ya. Ben yurumedim. Değil ayağa kalkmak yerimden bile kipirdayacak durumum yoktu. Doğuma sabah girip öğlenden önce çıkmıştım. Akşam üstü doktorum geldi. Ama nasıl ağlıyorum ağrıdan. Ya dedim bana ağrı kesici vermiyor musunuz. İçimde makas bıçak bişey mi unuttunuz Bu ne böyle. Kızım senin kolunda şuan verebileceğimiz en yüksek doz morfin var. Ve çıktığından beri devamlı sana veriyoruz. Hiç mi ağrın geçmiyor dedi. Ya ölüyorum ama Allah canımı almıyor o kadar çok ağrım var dedim. Ağızlarda tek kelime 3. Ve arası çok yakın. O yüzden böyle sancılı geçiyor. Taburcu olup eve geldikten sonra da devam etti. Hatta eve gelenler beni görünce bu normal mi acile mi gitsek bile dediler. Şükür o ağrılar 5 gün sürdü sonra geçti ama o 5 gün de bana 5 yıl gibi geldi. 5 gün boyunca toplasan 10 saat ya uyudum ya uyumadım. Bebekten falan değil. Çektiğim sancidan. Öyle bir agriydi ki uyumak mümkün değil. O kadar zordu yani. Valla tavsiyem 3.yu düşünün de yapın. Arası yakın hiç yapmayın. Yoksa çok zor. Bu arada 3 dogumumda da doktorum da hastanede aynı. Doktorluk bişey değil yani bu 3.nun bu kadar zor olması.
Mehtap-789 Benimde 25 ay var arasında aynı yerden kesiliyor ve benim 2. Çok zor oldu agrısı çok oldu bayagı zor toparlandım
Yorgunannee_dd arelinannesi1234 iki doğum arası 14 ay aynı yerden oldu daha kolay geçti taburcu olduğum gün mutfakta yemek yapmıştım😀 sonrasında çok hafif ağrım oldu ama ilk doğumum çok sancılıydı. Ben ikincisi daha zor olur aynı yerden kesilecek diye düşünmüştüm ama inan doğum yapmamış gibiydim
papatya011 arelinannesi1234 2 hafta önce doğum yaptım aynı yerden kestiler ikisi arası 20 ay bu arada benim için çok bir farkı olmadı toparlanma süreci aynıydı ikinci diye daha da ağır geçmedi yani ha tabi çok basitte değil ama ilkinde neyse oydu dikiş büyüklüğüm de aynıydı bu arada bazısında daha geniş kesiyorlarmış cunku
HusneB Ates_mami çok geçmiş olsun benim de ilki anlattığınız gibiydi çok zor günlerdi yürüyemedim bile çok şükür geçti