Hello güzel anneler benim bebeğim 5 ay 8 günlük ancak henüz regl olmadım . Bu durum normal mi? Sezeryan ile doğum yapmıştım. Karnımın sürekli şiştiğini hissediyorum hani reglsizlikten diyorum, boğulacak gibi oluyorum tatlı krizleri vs .. Siz ne zaman oldunuz?