Kizlar daha once acmistim post gorumcemin kizi erken ergenlige girdi 8 bucuk yasinda doktorlar igne yapip geciktirmek istediler igneyi 1 hafta aradi buldular gecen hafta vurundu bugun tekrar regl olmus gorumcem rica etti tekrar bi sorsan varmi boyle cevrsnde olan diye igneden sonra kesilmesi gerekmiyomuydu basina geln varmi cevresinde falan varsa yazabilirmisiniz?