Sultiss Sezeryan sonrası göbeğinden tamamen kurtulan var mı?? Nasıl başardınız?? Doğumdan önceki kilomun altına düştüm ama göbeğim bir türlü gitmiyor.. Bütün önerilere açığım
Gokyuzumm Sultiss ben henüz eski kilomada dönemedim. Göbeğim bazen çok varmış gibi geliyor bazen daha normalmis gibi. Ahh keşke eski kiloma dönebilsem bian önce. Kendimi daha iyi hissedicem o vakit 🤷🏻♀️🤗
Sultiss Gokyuzumm 1 yıla eski kilonuza dönüyorsunuz çevremdekilerden edindiğim izlenim sonucu söylüyorum
yusufmertmom Sultiss valla benimkinin bı 5-6 ayı var gibi 😂 sütüm az diye gece yatmadan tahin yulaf falan yiyorum mecbur oda çok yaptı göbek. Daha 7 aylık anne sütünü ne kadar alsa kâr diyorum napim biraz daha cekcem 😢
Yasemin33 İlk doğumum da adet olunca gitmişti ama suan ikinci doğumumu yaptım 6 aylık bebeğim var ve adet olmama rağmen yapıştı oraya lanet olasıca😅
Sarikan93 Sultiss 64le hamile kalmıştım 74le doğuma girdim şuan 59 kiloyum 20 gün önce doğum yaptım ama göbek gidicek gibi gelmiyo hiç 🥺🥺
1Mother1Boy Sultiss Valla canım hedef belirlemedim evin içinde 2 saat de bir 15 dakika ve 2 litreden fazla su içiyordum. Dışarda kendimi yormadan daha fazla yürüyordum.
Fusun_c Sultiss kendiliğinden gitti bol su içiyorum aslında mekik çekmek istiyorum 2 ayım var doktorum 6 ay olunca başla demişti ben kas olsun diye yapıcam sizin eğer 6 ay olduysa mekik çekebilirsiniz
Tunahancansu Sorunumuz diastasis recti. Yani alt karın kasının birlesememesi. Buna uygun egzersiz videolari YouTube da mevcut. Öyle gidiyor ❤️
Sultiss Tunahancansu teşekkür ederim gerçekten de problem buymuş baktım videolara hemen başlıycam umarım işe yarar 🤗
tugbactlkya Tunahancansu varsa link atar mısın canım bildiğin yaptığın ben lesileye başlamayı düşünüyorum ama bugüne gitcek mi bilemiyorum ona göre egzersiz varsa youtubda söyle de yapayım hayır duamı alırsın 😇🤣
catgirlmoms Tunahancansu Denediniz mi acaba .Benim sezeryan göbeğim kalmadı .Ancak hissizlik, uyuşma ve acı hissediyorum .Bunların geçip geçmediğini merak ediyorum.