Yapacak birşey yok .Demek ki ağrı yapıyor dişleri çıkarken .İnsan ağrısı olunca pek birşey yiyemiyor benim yirmilik dişim 3 senede anca çıktı ağrıdığı zaman hayattan soğuyordum gerçekten çok iyi anlıyorum onları zorlamayın hiç, geçici bir durumdur acıkırsa yer sıkmayın canınızı.Siz de haklısınız o yemeyince ana yüreği içinize sinmiyor hiç ama yapacak birşey yok zorla da yedirseniz daha da inada biner daha da yemek istemez akışına bırakın zamanla düzelir umarım 🙏